Monday, May 10, 2010

Co vzít s sebou v případě problémů

Při návštěvě autorizovaného či značkového servisu po vás budou jejich zaměstnanci kromě porouchaného
telefonu vyžadovat i určité doklady, zejména:
• Záruční list
• Doklad o koupi
Pokud tyto doklady z jakéhokoliv důvodu nemáte (koupili jste telefon v bazaru…), nezbývá vám nic
jiného, než navštívit neautorizovaný servis. Stejné je to i v případě, že potřebujete zablokovaný telefon
odblokovat. Tuto službu značkové ani autorizované servisy neprovádějí.
16 Problémy při užívání mobilních technologií
Kdy hradím částku za opravu sám
Přestože máte telefon ještě v záruce, vyplatí se vzít si s sebou do servisu také peníze. To hlavně
v případě, že si nejste úplně jistí, že se na poruchu vašeho přístroje bude vztahovat záruka, nebo je na první
pohled jasné, že jste si telefon poškodili sami. V tom případě hradíte opravu vy.
Nikdy se nesnažte v servisu tvrdit, pokud to není pravda, že se telefon porouchal sám. Věřte, že v servisu
většinou poznají, co se stalo, a neoprávněné vymáhání záruky vám stejně neuznají.

No comments: